Trening integracyjny, którego efektem jest szczegółowo zaplanowana wycieczka szkolna, zakończona wsparciem uczniów i nauczyciela, jest godnym uwagi programem, który koncentruje się na rozwoju sposobu myślenia, zachowania w grupie i tworzenia relacji międzyludzkich
Program kompetencji społecznych i emocjonalnych prowadzony metodami aktywizującymi, którego celem jest eliminacja lęku, kształtowanie chęci, współpracy i przynależności.
75% rodziców uważa, że rozwój umiejętności emocjonalnych i społecznych pomaga wzmacniać sukcesy uczniów w nauce
Treningi integracyjne dla klas, dzięki którym dzieciom wracają chęci do współpracy i pozytywne nastawienie zamiast hejtu i dokuczania.


Uczniowie rozwijający kompetencje społeczne i emocjonalne mają wyższe poczucie przynależności, poczucia wartości. Przejawiają pozytywne zachowania oraz większą wytrwałość w nauce co polepsza ich wyniki na egzaminach.
Szkoła, która wspiera takie postawy, charakteryzuje się jasnymi celami i wysokimi oczekiwaniami co do sukcesów swoich uczniów.
To, co dziś jest najbardziej potrzebne młodym ludziom, to nie wiedza i autorytet, ale nauczyciel jako przewodnik, towarzysz, czasami powiernik.






Szkoły Podstawowe realizujące treningi integracyjne Fundacji Dzieci Puszczy
PRAWDZIWIE ZIELONA SZKOŁA
- Trening współpracy w klasie
- Rozwój umiejętności społecznych i budowanie pozytywnych relacji z nauczycielem i kolegami z klasy
- Odkrywanie i dostrzeganie środowiska naturalnego
- Wybrane elementy podstawy programowej
- Prowadzenie przez pedagoga/nauczyciela
REALIZACJA PODSTAWY PROGRAMOWEJ
NA ZIELONEJ SZKOLE DZIECI PUSZCZY
